Friday 18 July 2014

MH17: Serangan Israel ke atas Gaza - Seluruh Dunia perhatikan Russia


Kejadian ini dirancang menurut sumber mengatakan dia terjumpa kenyataan ini di ruangan comment sebuah blog sebelum kejadian MH17 ditembak jatuh iaitu Selasa bersamaan 15.7.2014 dan dia simpan kenyataan ini.  Apabila tiba harinya Pesawat Mas ditembak pada 17.07.2014. Baru dia teringat kenyataan ini. "Nampaknya betul dia hendak mengalihkan seluruh perhatian Dunia ke russia.. Besar sungguh permainan ini".

#MH17 Seperti dah dirancang....
Takpe. Allah Maha Mengetahui.

"Ten dollars says a false flag will happen in ukraine within the next week. The kikes needs the media and the goyim to focus on big bad Russia so they can holocaust the Palestinians. Either chemical weapons or something big like shooting down a passenger plane. They went us to divert our attention. Just watch.

Ruangan Comment di sebuah Blog


Cuba kamu selidik No-32499711. dimanakah kawasan itu


Hidden Agenda: Mengalihkan tumpuan dunia terhadap kekejaman ISRAEL di bumi GAZA.

Satu dunia sedang melihat kekejaman Israel di Palestin dan banyak negara di dunia mula melancarkan protes, demo dan boycott secara besar-besar. 

Tiba-tiba, pesawat Malaysia Airlines MH17 pula dijadikan ditembak Ditembak dengan missile dan terhempas di bumi Ukraine yang sedang bergolak menjadikan keadaan atau krisis semakin sulit dan bakal merumitkan lagi proses damai. Masing-masing saling menuding jari mencari siapa dan kenapa, bagaimana dan mengapa? Maka, satu dunia pun beralih ke MH17 sedangkan di Gaza, serangan 24 jam dilepaskan pihak Israel.

Bumi Syria pun tiada siapa yang peduli. Penduduk islam Palestine dan Syria dibantai saban hari. Maka, episod duka umat islam Gaza akan berterusan kerana MH17 bakal mengambil alih ruang utama di dada akhbar dan media. Itulah agenda illuminiti, freemason, yahudi laknatullah.

Jalan ceritanya berbeza, tetapi matlamatnya tetap sama.

"Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka.

Katakanlah: "Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk ( yang benar )". Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu ." - (Surah Al-Baqarah : 120 ) .

Apapun, doakan yang terbaik untuk Malaysia. Kita sememangnya sudah berada dalam fasa fitnah akbar, fitnah akhir zaman. Wahai kaum Muslimin, ayuh bukalah mata dan bersatulah. 


Tetapi kenapa MALAYSIA?..

Hanya Allah Maha Mengetahui


Disqus Comments