Wednesday 23 July 2014

BAJU RAYA AARON AZIZ DAN ZIZAN RAZAK BY JAKEL INDAH KHABAR DARI RUPA


BAJU RAYA AARON AZIZ DAN ZIZAN RAZAK BY JAKEL INDAH KHABAR DARI RUPA
Agak mengejutkan berita ini apabila infohub terima dan sebenarnya kalangan keluarga infohub sendiri juga merasainya . Baju raya aaron aziz dan zizan razak oleh Jakel rupanya indah kabar dari rupanya .

Pada awal pelancaran baju raya jenama Aaron Aziz dan Zizan Razak ini , pastinya ramai yang teruja untuk membeli apabila pelbagai iklan keluar dari stesen televisyen yang bagaikan menggamit ramai orang untuk membeli . Al-kisahnya promosi 50% hanya kepada 100 orang yang terawal , bayangkan sahaja 100 orang ?
Sememangnya tidak patut , buat promosi gempak-gempak tapi terbuka kepada 100 orang terawal .


Terbaru , selepas 2 minggu baju berjenama pelakon terkenal di Malaysia yang menjadi pujaan ramai hati peminatnya dilancarkan , ramai pelanggan yang telah membeli meluahkan rasa tidak berbaloi , tidak berpuas hati dan rasa tertipu .

** psst , infohub sendiri pun membandingkan dengan jenama lain yang menyediakan pelbagai design yang lebih menarik ! etc , johnmaster , crocs dan lain .

Antara komen pembeli dan bakal pembeli mungkin :




Kepada Jakel , anda pengeluar yang menggunakan nama artis untuk menaikkan jualan pada raya kali ini , diharap ia tidak memburukkan nama artis tersebut . Jaga kualiti insyaAllah orang puas hati :)
Disqus Comments